söndag 22 januari 2012

Hus i Nacka

Nu börjar snart en ny vecka och jag har fått ett nytt uppdrag. Jag skall assistera vid några husförsäljningar i Nacka. Det skall bli spännande och jag har fått kontakt med några uppdragsgivare via en sida som heter Mäklare Nacka. Det är en sida som hänvisar människor som vill sälja sin bostad till en utvald mäklare och i denna vecka har jag fått det uppdraget. Jag känner mig väldigt stolt för det betyder ju att jag måste ha gjort ett bra jobb. Det är lite lustigt eftersom jag är så ny på jobbet men tydligen har jag lyckats visa framfötterna. En bidragande orsak är kanske att jag känner till Nacka ganska väl. Jag har släktingar som bor där och jag har ofta besökt Nacka. Jag har också fått en mängd nya vänner där. Jag bor ju i Stockholm men jag åker gärna till Nacka när jag är ledig och jag tror det är bra om mäklaren som skall sälja en bostad i ett område också känner till området väl. I övrigt har jag inte gjort så mycket den här första tiden i Stockholm. Jag har mest jobbat med olika projekt och inte haft så mycket fritid. Jag har jobbat ganska långa dagar och när jag kommer hem är jag ofta mycket trött. Därför har jag inte heller skrivit så mycket i bloggen. Det är väl så att mitt stora engagemang också har gett mig så stora och viktiga uppdrag. Det är nog det som också gett mig de objekt i Nacka som jag nu skall försöka genomföra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.