onsdag 8 februari 2012

Stockholms alla mäklare

Jag har upptäckt att jag arbetar på en mycket bra firma. Jag har i dagarna kommit i kontakt med en hel del andra mäklare i Stockholm och jag har upptäckt att de inte alls håller samma höga standard som vi. Jag har också hittat en möjlighet att söka bra mäklare i Stockholm via nätet. Man kan gå in på Mäklare Stockholm och anmäla sig där så kommer man att bli uppringd av en seriös mäklare. Det är en stor fördel för den som skall sälja sin bostad att enkelt komma i kontakt med en duktig hjälp. Jag har stött på hemska exempel på människor som faktiskt råkat mycket illa ut när det valt mäklare enbart utifrån hur billig mäklaren är. Det är verkligen något att tänka på; man skall inte stirra sig blind på den avgift en fastighetsmäklare tar. Det kan straffa sig dyrt. Det är också så att slutresultatet kan bli väl så bra hos en mäklare som tar lite mer betalt. Det handlar om att få ut så mycket som möjligt för bostaden man säljer och inte att hålla kostnaderna nere. Det är något man kan komma att lära sig på ett dyrköpt sätt. Tänk istället på att välja mäklare i Stockholm som är registrerad och som du vet kan sin sak. Det kommer du att tjäna på i långa loppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.