söndag 1 januari 2012

Gott Nytt År

Oj, jag glömde att skriva om min nyår. Jag hade verkligen trevligt. Jag blev hembjuden till en kollega från mäklarfirman och ha bor så vackert i en villa en bit utanför Stockholm. Jag blev bjuden på god mat och det var många människor som var där så nu har jag lärt känna en hel del folk. Det är lite skillnad att bo i Stockholm om man har kompisar här mot att bo här och inte känna någon. Jag vill passa på att hälsa till min släkt och mina vänner därhemma och ni skall veta att jag trivs nu. Det kommer att bli skitkul att börja jobba som mäklare här. Så nu vet ni att jag har det bra och att jag trivs i Stockholm. Jag har också lyckats inreda mitt rum så att det känns hemtrevligt. Jag har till och med skaffat en TV. Jag får ju bra lön som mäklare i Stockholm (mycket bättre än tidigare) så jag kostade på mig att köpa en stor platt-TV som jag har monterat upp på väggen. När ni kommer och hälsar på skall ni se hur fint jag fått det.
Jag hinner inte blogga så mycket mer nu. Men ha en god fortsättning alla som jag känner så skall jag skriva här i bloggen igen efter att jag börjat jobba. Det kanske är kul för er att läsa om hur jag lyckas som mäklare i Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.